BioToday lanceert landelijke awareness campagne

BioToday I feel great

Met de campagne ‘BioToday I feel great’ geeft het biologische foodmerk BioToday vanaf deze week kleur aan jouw dag. Zowel on- als offline deelt BioToday de komende tijd een flinke portie feel good food uit met in de hoofdrol de repen en koekjes. Met influencers Daphne Roovers en Earth to Miah als stralende ambassadeurs laat het merk zien hoe eerlijk en heerlijk de biologische producten van BioToday zijn. Niet morgen, maar vandaag!

Good mood food

BioToday staat voor lekkere en eerlijke producten die een glimlach op je gezicht toveren en de wereld een beetje mooier maken. De trendy producten passen perfect in een happy & healthy lifestyle. Voor deze nieuwe campagne van BioToday is gekozen voor een kleurrijk beeld met een grote fun factor, waar ‘Feel Good Food’ vanaf spat. De boodschap richting de consument is dat jij bepaalt hoe vandaag eruit ziet. Je voelt je geweldig, je eet nog beter. Niet morgen, maar vandaag! Met de producten van BioToday eet je namelijk altijd 100% biologisch, vrij van geraffineerde suikers en zonder ingrediënten die vraagtekens oproepen.

Grote landelijke aandacht voor BioToday

De campagne wordt breed in gezet, met zowel een landelijke OOH campagne als diverse online media. Eef de Regt, Brand Manager van BioToday, over de campagne: “BioToday is een echt lifestyle merk met een enorm betrokken online community. Als beeldmerk voor deze campagne is dan ook bewust gekozen voor influencers die ons merk omarmen en onze producten met veel enthousiasme gebruiken. BioToday staat voor echte voeding, daar horen echte BioToday meiden zoals Daphne en Miah bij. Bij de uitrol van de campagne wordt ook samengewerkt met 5 andere grote social influencers, waaronder Marije van der Made van het boek ‘Dit gebeurt er als je duurzaam gaat leven’.”

Repen en koekjes als hero van de campagne

BioToday is inmiddels een volwassen merk van de Smaakspecialist, met een assortiment van ruim 150 producten en verkrijgbaar in alle grote supermarkten. Met de campagne worden vooral de snacking producten uitgelicht, inspelend op lekker, verantwoord en gemak. Het doel is om de merkbekendheid van BioToday nog meer te vergroten onder het grote publiek. Eef de Regt: “In de spotlight staan de Coconut bar en Lemon-almond cookies. Dit zijn echt onze hero producten, omdat ze super lekker en ook nog eens uniek zijn. Zo is de Coconut bar vegan, glutenvrij, hoog in vezels en 45% lager in suiker dan vergelijkbare repen. We laten zien dat je kiest voor eerlijke en heerlijke producten; biologisch, plantaardig, met hoge nutritionele waarde, minder suikers en ook nog eens B Corp gecertificeerd.”

 

Kijk voor meer informatie hier